Administration

I denne kategori kan du finde løsninger, der bidrager til effektivisering af dine administrative opgaver. Herunder finder du bla. løsninger til smart bestyrelsesarbejde, tidsregistrering, ordrestyring og digital signatur.

Administration | Digital Signatur | Kontrakter | navigator

Løsninger

Udforsk Optimer og digitaliser dine processer
Field ServiceFå 10% rabat

Optimer og digitaliser dine processer

Med Field service kan du få overblik over processer i din virksomhed, og deres AI-værktøj hjælper med at optimere jeres workflows.

Field Service logo | navigator

Udforsk Et simpelt helpdesk system
HerodeskFå 3 måneder gratis

Et simpelt helpdesk system

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til små og mellemstore virksomheder. Med Herodesk kan du samle alle samtaler med dine kunder ét sted. Det gør det hurtigere at svare, du har fuldt overblik, og du overser aldrig en henvendelse igen.

Herodesk | navigator

Udforsk Unikt vurderingsværktøj
Iddas

Unikt vurderingsværktøj

IDDAS har udviklet et unikt online vurderingsværktøj, der giver dig svar på, hvor din virksomhed skal sætte ind og hvor risici ligger gemt i din drift.

Iddas | navigator

Udforsk Nem timeregistrering
Intempus

Nem timeregistrering

Intempus er en løsning til digital timeregistrering, der gør den daglige administration let, simpel og overskuelig.

Intempus | navigator

Udforsk Effektivt Projektstyringsværktøj
Orbit OnlineFå 10% rabat

Effektivt Projektstyringsværktøj

Orbit Online digitaliserer processerne i din virksomhed, lige fra salg til planlægning, eksekvering, og kvalitetssikring - i én samlet platform.

Orbit Online | navigator

Udforsk Sagsstyring til håndværkeren
Ordrestyring

Sagsstyring til håndværkeren

Med Ordrestyring kan du oprette sager, planlægge arbejdet, registrere timer og materialer, og dokumentere fremdriften hurtigere - og mere effektivt. Det er den mest effektive sagsstyring til håndværkeren.

Ordrestyring | navigator

Udforsk Digital signatur med eSign
ScriveFå 40% rabat

Digital signatur med eSign

Scrives løsninger hjælper dig med at digitalisere dine arbejdsgange. Få aftaler og kontrakter på plads hurtigt, nemt og sikkert med e-signatur og NemID samt MitID. Uanset hvor du er. Uanset hvor kunden er. Og uanset hvilket system du bruger.

Scrive | navigator

Udforsk Få smartere arbejdsgange
Timelog

Få smartere arbejdsgange

Få styr på arbejdstid, projekter, kapacitetsplanlægning, budgetter og fakturering med TimeLogs simple tidsregistreringssystem.

Timelog | navigator

Udforsk Simpelt timeregistreringssystem
TimeOpsFå 10% rabat

Simpelt timeregistreringssystem

TimeOps er på en vigtig mission. De vil sikre, at du får mest muligt ud af din tid – det er trods alt din vigtigste ressource. Derfor har de bygget et simpelt timeregistreringssystem til dig, der gerne vil have bedre overblik over din tid.

TimeOps partner logo